Bu bölümde
ÖĞRETMENLERİN Dyned kullanımıyla ile ilgili kurulumdan uygulamaya kadar tüm ayrıntılar yer almaktadır. Yararlı kaynaklar bölümünden sunulara ulaşabilirsiniz.


DynEd Nedir?

Dyned "Dynamic Education" (Dinamik E?itim) terimlerinin kısaltmasıdır. Okuma, dinleme, konuşma ve dinleme becerilerinin İngilizce eğitiminde aktif olarak kullanılmasına olanak veren bir eğitim yazılımıdır. Uluslararasi iletişim dili olan İngilizce'yi konuşmak, anlamak ve bu dilde iletişim kurabilmek geliştirilmesi gereken bir beceridir, ancak bu konuda klasik e?itim yöntemleri yeterince etkili olamamaktadır. Günümüzde bilgisayarın yaygınlaşması, Internet'in hayatımızın bir parçası olması ve yeni teknolojilerin yardımı ile uzaktan eğitim sistemleri gelişmiş ve İngilizce eğitiminde yeni olanaklar doğmuştur. DynEd dil eğitimcileri, bilgisayar programcıları, nörologlar ve sanatçılardan oluşan bir grup tarafından tasarlanan dünyadaki ilk ve en etkin çoklu ortam dil eğitim programıdır. Nöro-bilimsel araştırmalar ışığı altında "anlama" becerisinden "otomatikleşme" durumuna geçmeyi ve İngilizce dilinin kalıcı hafızaya yerleşmesini hedefler.


DynEd eğitim yazılımları ile

- Kullanıcıların çalışmaları ve davranışları adım adım kaydedilir ve izlenebilir,
- Kullanıcılar kendi çalışmalarını denetleyebilir,
- Kullanıcılar başarılı olabilmeleri için eğitmenler tarafından kontrol edilir ve yönlendirilir,
- Kullanıcıların bireysel yada sınıf olarak yaptıkları çalışmalar hakkında rakamsal tablolar ve yazılı raporlar otomatik olarak sağlanabilir.
- DynEd yazılımı, hız ve zorluk derecesini kullanıcıların çalıştığı konudaki becerisine göre otomatik olarak kendi kendine ayarlar.
- Kullanıcılar, Çalışma Kayıtları (Study Records) ile kendi çalışmalarını denetleyebilir. Çalışma kayıtlarında, her konuda ve konuyu her tekrarında harcadıkları süreleri, yapılan tüm çalışmaların tarih ve saatlerini, sorulara doğru cevap verip vermediklerini, düzey gelişimlerini, çalışmalarını tamamlama yüzdelerini ve test sonuçlarını izleyebilir.



PARTS 1
Buradan indir

PARTS 2
Buradan indir

PARTS 3
Buradan indir

PARTS 4
Buradan indir

PARTS 5
Buradan indir

0 yorum:

Yorum Gönder